a

Због благих падина и успона, највећи део регије Дувчибаре, идеалан је за шетњу, пешачке туре и планинарење. Пешачке стазе су означене планинарским ознакама на стаблима дрвећа - црвеним кругом са бело обојени средиштем. На почетку стаза и на раскршћима су дрвени путокази, такође у црвено-белој боји.

Центар - Голубац (1)

Висина 1050 метара, дужина 2 километра, трајање 30 минута.

Креће се од цркве Св. Пантелејмона као одредишта које је лако препознати, асфалтираним путем који се благо пење узбрдо према хотелу Маљен и одмаралиштима ЕПС и Крушик. Након десет минута хода на раскрсници треба скренути десно, пут је макадамски, а даље се настављају кривудаве, утабане стазе које се поред викендица пењу ка врху. На следећој раскрсници (у околини су ретки високи борови) пут лево води ка видиковцу Паљба, а десно ка Голупцу. Голубац је видиковац који пружа поглед целим кругом. Центар и обриси хотела и викендица на источној и северној страни, као и највиши Маљенска врх Краљев сто. У истом правцу су и Паљба и Црни врх. На западној страни се оцртавају Ваљевске планине: Повлен, Јабланик и Медведник. Силаском до раскрснице можете наставити за видиковац паљбу кроз борову шуму макадамским путем којим ретко пролазе аутомобили. Након 20 минута хода појавиће се асфалтирани пут одакле се наставља или према центру или према видиковцу Паљба.

Центар - Паљба (2)

Центар - Љути крш (3)

Центар - Велика плећа (4)